Wednesday, November 5, 2014

Terbakaq hati !

Terbakar-bakar hati aku hari ni. Aku ni jarang marah, tapi sekali kalau dah marah, memang meletup!

Mana tak nya, kita yang sedang sibuk membuat analisa peperiksaan tiba-tiba disuruh cuci/ bersihkan stor yang tak ada kaitan dengan kerja kita!  Aikkkkkkk! Aku ni saper? Tukang cuci kat sekolah ni ke? Awat dah tak ada ke pekerja ke  kat sekolah ni sampai aku pulak yang disuruhnya pergi bersihkan stor sebelah tandas tu??? Huh!  Ini sudah lebih weh!
Agak-agak la weh kalau nak bagi arahan pun. Ingat aku ni saper nak diarah-arah macam tu? Ingat aku ni pecacai ke kena ikut je arahan yang ntah apa2 tuh? Aku tahu kerja buat aku. Tak payah suruh pun aku akan buat kalau itu kerja aku. Tapi bab cuci stor sebelah tandas tu bukan bidang kerja aku la weh!  Pikiaq pakai akai la weh!

No comments: